Subject: FW: Grupierandi teatis SANIs (Kliimaministeerium 2)
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Tue, 30 Jan 2024 09:23:38 +0200

From: Anneli Schmiedeberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 29, 2024 7:25 PM
To: Maris Kalda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Ljudmilla Sokolnikova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Grupierandi teatis SANIs

Grupierandi teatisest teavitamine

Käesolevaga esitame Teile vastavalt Konkurentsiseaduse  §-le 342 Euroopa 
Komisjonile esitamiseks koostatud riigiabi grupierandi teatise eelnõu, mis 
puudutab teatise SA.107180 abikava kestuse pikendamist. Abikava raames 
saavad kaevandamisluba omavad ettevõtjatele aktsiisisoodustust.

Teabe esitamine Euroopa Komisjonile on vajalik seoses eelmise teatise 
kehtivuse lõppemisega ning uue grupierandi määruse kohaldumisega alates 
01.01.2024. Esitatava teatisega pikendatakse abikava, , kehtivust.

Teatiste eelnõud on leitavad veebiaadressil:

-kaevandamisluba omavale ettevõtjale eriotstarbelise diislikütuse kasutamise 
lubamine (pikendamine kuni 31.12.2023)  - 
<https://webgate.ec.europa.eu/competition/sani2/notificationManager/edit/newGBER?notificationId=3225274> 
teatis (europa.eu)

Lugupidamisega

Anneli Schmiedeberg
Riigabi ekspert | Finantsosakond
+372 6397618 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee